Bambaşka KİTAP ÖZETİ- Kahraman Tazeoğlu

Aşk romanlarının usta kalemi Kahraman Tazeoğlu’nun son eseri olanBambaşka sizi acayip hikayelerin içine sokuyor. Çıkmak o kadar kolay değil. O yüzden okumaya başlamadan önce emin olsanız iyi olur.
Zaten kitabın arka sayfa yazısını okuyunca kitabı mutlaka okuma hissine kapılıyorsunuz. Arka kapakta yer alan şu sözlere bakar mısınız: “Ne sen gidebiliyorsun, ne ben kalabiliyorum”, “ne seninle ağlayabiliyorum, ne de sensiz gülebiliyorum”, “sen aşka aşıktın, ben üstüme alındım”…
Kahraman Tazeoğlu’nun kitaplarını her zaman beğeni ile okuyorum. Kelimeleri ve sözcükleri gerçekten mükemmel kullanıyor. Adeta onlarla sizi büyülüyor ve kitabı elinizden bırakmamanızı sağlıyor. Siz de denemek isterseniz Bambaşka kitabı ile başlayabilirsiniz.
****
Kahraman Tazeoğlu’nun Bambaşka kitabı gerçekten adı gibi bambaşka bir kitap. İçerisinde mükemmel özlü sözler var. Bu sözlerden hangisini not edip aklınıza yazacağınızı şaşırıyorsunuz. Hepsi gerçekten birbirinden güzel. Telefonla sevgilinize aşk mesajı atmak istiyorsanız bolca bulabilirsiniz bu kitapta.
Özlü sözlerin yanında bir kaç tane kısa hikaye ve sevgiliye sitem mevcut. Sevgiliyi sitemler genelde özlü sözlerin mektuba dönüşmüş hali diyebiliriz. Akıcı ve kafiyeli yapıları ile okuması kolay ve oldukça etkileyici diyebiliriz.
Kısa hikayelerden ilki İrfan Amca’nın hikayesi. Bir aşk hikayesi değil ama göz yaşlarınızı tutmakta oldukça zorlanacağınız kesin. Hayatını değer verdiklerine ayıran ve değerlerini tek tek kaybetmesine rağmen hayata tutunan İrfan amcanın hikayesinin sonunu okuyunca göz yaşlarınızı akışına bırakıyorsunuz.
Saçlarını Rüzgara Satan Kız hikayesi ise çok farklı bir hikaye. İstanbul’da hayata dair bir ders niteliğinde fakat sizi en fazla etkileyen ise sonu. Sonunda adeta donup kalıyorsunuz. Hem aşk var, hem hayat dramı var hem de gerçeklik var. Bu hikaye nereye çıkacak derken öyle bir yere çıkıyor ki şaşırmaktan başka yapacak birşeyiniz kalmıyor.
En sondaki aşk hikayesi ise bir çok sevipte kavuşamayanlar için yazılmış adeta. Bir tarafta sevipte kavuşamayan diğer tarafta ise sevipte ayrı kalması gereken. Nasıl yani derseniz kitabı okumanızı tavsiye ederim. Gerçekten bambaşka bir kitap!cgbnbnk

Popular posts from this blog

SHACO

Elveda Buhara Kitap Özeti- Yavuz Bahadıroğlu

SORAKA