Kitap Özeti Okumak Üzerine Bazı Notlar

 Kitap Özeti Okumak Üzerine Bazı Notlar 



Kitap özeti nasıl okunur başlıklı blogumda daha çok tekniğe değinmiştim. Kitap özeti okumak hakkında önyargılarınız ortadan kalksın diye bu başlığı atmak istedim. Güzel bir örnekle başlamak istiyorum. Size sınırlı bir süre verseler ve bu süre içinde yapabileceğiniz kaliteli işleri yapmanızı isteseler tepkiniz ne olurdu? O süreyi dolu dolu değerlendirmek isterdiniz değil mi? Kitap özetleri genelde eğitim hayatı boyunca kullanılır. Bu amaç yaygın olsa da kitap özeti okumanın tek sebebi asla bu değildir. Peki ne zaman kitap özeti okumak daha caziptir? Benim bu mükemmel listeme bir göz atın 👌


  • Seyahat ederken bir kitaptan 10 sayfa okumak yerine 3 kitabın özetini okuyabilirsiniz. 
  • Başladığınız bir kitabı bitiremediğinizde okumak adına motivasyon kaybı yaşamamak için kitabın özetini okuyup bitirmiş hissini yakalayabilirsiniz. 
  • Kitap okuma grubunuzla analiz yapmak üzere anlaştığınız o kitabı bitiremediğinizde kitabın özetini okuyabilirsiniz. 100 sayfalık bir kitabı 7 sayfada anlatmak mümkün! Özet bu kısa olur her şey anlatılmaz demeden önce kitap özetinde referansları olan siteleri tercih edebilirsiniz. 
  • Kitap özeti yazarak para kazanabileceğinizi biliyor muydunuz? Öncelikle analiz yeteneğinizi geliştirin. Kaliteli kitap özetleri okuyarak neden sonuç ilişkilerine hakim olun. Giriş, gelişme ve sonuç bölümlerinin nasıl yazıldığını inceleyin. Hem keyif alacaksınız hem de para kazanmak için yeni bir adım atmış olacaksınız. 
Kısaca kitap özeti okuyanlara tembel gözüyle bakmak yerine onları anlayın. Kimine göre sayfalarca okumak lezzet verir. Kimine göre ise sayfalarca anlatılanları çarçabuk bitirmek... 
Tarafınızı seçin. 
Unutmayın kitap özeti okumak da büyük bir marifettir.💪💁

Comments

Popular posts from this blog

SHACO

Elveda Buhara Kitap Özeti- Yavuz Bahadıroğlu

SORAKA