Kitaplığınızı Dekore Etmeden Önce Bu Postu Okuyun!



 Hayattaki kararlarınızı her ne olursa olsun uygulayanlardansanız ve yaptığınız her işi ciddiye alıyorsanız bu blog size iyi gelecek. Kitap sever ruhunuzu en çok kitaplar heyecanlandırıyor biliyorum. Kitabı seven kitaplığına iyi bakmayı da sever. Kitaplarımla aramdaki duygusal bağı güçlendirmek için bir şey yapmalıyım diyorsanız onların yuvasını dekore etmekle başlayın işe. Kitapların yuvası neresi elbette kitaplığınız... Her şeyin sadesini seviyorsanız önereceğim dekorasyon seçenekleri sizlere biraz karmaşık gelebilir. Şunu unutmayın ki bazen sakinliğin içinde de bir çılgınlık arıyor insan. Hadi öyleyse kitaplığınıza beraberce ufak ufak dokunalım! Küçük de bir bütçe ayırın elbette :) Her zaman söylerim ben sahiden gerçekçiyim diye :)

Senin Kitaplığın Senin Dünyan 

  • Kitaplığınız genişse eğer bu fikir kulağınıza çok hoş gelecek. Evde bir balık beslemeye ne dersiniz. Elbette süs balıklarından bahsediyorum. Kitaplığınızın huzur dolu bir rafına şirin akvaryumunuz için yer ayırabilirsiniz. Süs balıklarından en meşhuru beta kesinlikle renkleriyle sizi mest edecek. 
  • Kitaplığınıza yaklaştıkça güzel kokular duymak isteyebilirsiniz. Bunu nasıl dekoratif hale getireceğim ki dediğinizi duydum. Mevsimine uygun aldığınız canlı çiçekler veya kokulu mumlar kitaplığınızda harika gözükecek. Bir mutluluk köşesi, huzur için bir kaçış alanı gibi düşünün. 
  • Resim çerçeveleri ve objeler de kitap raflarınızda minimal ama anlamlı bir şekilde yer kaplar. Rengarenk çerçevelerin sayısını kitap raflarınıza göre ayarlayabilirsiniz. Belki bir aile fotoğrafı ya da kartpostal kendinizi iyi hissetmenizi sağlayacaktır. 
  • Kitaplığınızın şekli de dekore ederken gözden kaçırılmamalıdır. Duvarınızı açıkta bırakan geometrik şekilli bir kitaplığınız varsa duvarlara sanatsal fotoğraflar asabilirsiniz. 
  • Son olarak kişisel eşyalar.. Bunu biraz daha net anlatmak istiyorum. Kimi kumbarasını gözünü önünde ister, kimi anahtarlığını... Mesela ben buhurdanlığımı kitaplıkta görmeyi seviyorum. Sizde kendinizi gülümsetecek herhangi bir dekoratif eşyayı kitaplığınızda paylaşabilirsiniz. 

Comments

Popular posts from this blog

SHACO

Elveda Buhara Kitap Özeti- Yavuz Bahadıroğlu

SORAKA